Ostutingimused

 

Greenplant OÜ, registrikoodiga 12990048, Rahumäe tee 27, Tallinn 11614, Harjumaa (edaspidi Poe haldaja või Müüja) ja klient, kes vormistab Greenplant OÜ hallatavas e-poes www.greenplant.ee tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Klient), on Klient kinnitanud, et on tutvunud ning nõustub müügitingimustega (on kokku leppinud järgnevates tingimustes).

1. Üldsätted

1.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutuslepingus kokkulepitust.

1.2. Poe haldajal on õigus mistahes ajal teha E-poe pakutavasse teenusesse muudatusi.

1.3. Poe haldajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus Kliendile teatada sellest kirjalikult elektronposti teel.

 

2. Tooted ja ostu sooritamine

2.1. Kõik kuvatavad Tooted ei pruugi alati laos olemas olla. Seda saab kontrollida päringu teel enne tehingu sõlmimist (info@greenplant.ee).

2.2. Kui mõni toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja Kliendiga ühendust hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul. Sellisel juhul pakutakse välja võimalik uus tarneaeg või toote asendamine samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja/või kvaliteediga. Kui Klient ei ole uute tingimustega nõus, siis ta võib keelduda tellimusest ja juba makstud raha tagastatakse.

2.3. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest.

2.3.1. Müüjal on õigus tellitud (toote pildil näidatud) taimede mitteolemasolul asendada pildil näidatud lilled teiste sama liiki või sarnast värvi taimededega, tagades seejuures ligilähedaselt sarnase välimusega toote valmistamise. Taimedede asendamise korral tagab Müüja, et tellimuse rahaline väärtus säilib.

2.4. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu. Iga toote või transpordi maksumuse kohta saab küsida lisainfot kirjutades Müüja el-postile (info@greenplant.ee) või helistades Müüja telefonile (+ 372 55 97 92 99).

2.5. Klient, kes valib välja soovitud tooted, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakt telefon, elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks).

2.5.1.Kaupade eest saab tasuda kohapeal sularahas ja Maksekeskuse kaudu pangalingidega:

Eestis: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay

Soomes: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

2.6. Greenplant OÜ võimaldab ostetud kauba kättetoimetamist vaid Eesti Vabariigi piires, kui ei ole kokkulepitud teisiti.

2.7. Kui Klient on tellimuse e-poes vormistanud, kohustub e-poe töötaja hiljemalt järgmise tööpäeva jooksul edastama Kliendile arve ( juhul, kui tellitud toode on laos olemas), kus on väljatoodud tellitud tooted ning transpordi maksumus vastavalt Kliendi soovitud sihtkoha kaugusele, kauba kogusele, kaalule ning suurusele.

2.7.1 Tellitud toote puudumisel, annab Müüja sellest hiljemalt järgmisel tööpäeval Kliendile teada ning teatab kauba saabumisest ettevõttele ning sellest tulenevalt saadab kliendile arve, kui kaup on saabunud Müüjale.

2.8. Klient kohustub esitama tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Poe haldaja ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

2.9. Müük toimub siis, kui Klient on saatnud E-poe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud.

2.10. Kuni tellimuse eest täieliku tasumiseni on soovitud kaup Greenplant OÜ omand ning ostmiseks kättesaadav teistele klientidele.

 

3. Hinnad

3.1. Kõikide E-poes olevad toodete baashinnad on arvestatud eurodes (sisaldavad käibemaksu).

3.2. Poe haldajal on õigus igal ajal teha pakutavasse teenusesse muudatusi ning sh muuta kuvatavaid hindu.

3.3. Kui Poe haldaja on E-poes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

 

4. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused

4.1. E-poes esitatud tellimused vaadatakse üldjuhul läbi samal päeval või järgneval tööpäeval ning Kliendiga võetakse hiljemalt järgmisel tööpäeval ühendust.

4.2. Toodete garanteeritud tarneaeg peale arve tasumist on 7 tööpäeva, kui toote juurde ei ole kirjutatud teisiti. Üldjuhul, kui toode on laos olemas, suudame toote Kliendini (Tallinn ja selle lähiümbrus) tarnida järgmisel päeval. Juhul, kui Greenplant OÜ ei suuda mõnda toodet 7 päevaga tarnida, informeeritakse Klienti sellest koheselt. Klient võib soovi korral sellisel juhul tellimuse tühistada ja Müüjal on kohutus 14 päeva jooksul Kliendile raha tagasi kanda.

4.3. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud päeval vastavalt kauba saadavusele. Kaup antakse üle vaid Kliendile. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel Kliendiga.

4.4. Kliendil on õigus valida järgnevate kauba kättesaamisviiside vahel.

4.4.1. Kullerteenus

4.4.1.1. Kullerteenust pakuvad : DPD Eesti AS, AS Eesti Post (Omniva), Itella Estonia OÜ, Cargobus OÜ

4.4.2. Müüja transporditeenus

4.5.  Tellimus väljastatakse Greenplant OÜ-st pärast arve õigeaegset tasumist.

4.6. Kui Kliendi poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Kliendiga eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg. Kullerfirma toimetab tooted Kliendi poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile.

4.7. Greenplant OÜ ei vastuta kullerifirmale üle antud kauba kohaletoomise viivituste eest.

 

5. Lepingust taganemine enne Poe haldaja poolset lepingu täitmist

5.1. Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub ta sellest võimalikult kiiresti Poe haldajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@greenplant.ee või helistada numbril +372 55 97 92 99. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).

5.2. Kui taganemisavaldus jõuab osutajani peale Poe haldaja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.

5.3. Poe haldaja kannab Kliendile tasutud summa tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.

5.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale.

 

6. Tagastusõigus

6.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus.

6.1.1. Vastavalt Eesti Vabariigi tarbijakaitse seadusele ei  laiene garantii-ja  tagastamisõigus kiirestiriknevatele kaupadele, mille hulka kuuluvad ka taimed.

6.2. Tagastusõigust pole kaupadel, mida on muudetud vastavalt kliendi soovidele.

6.3. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgedeta.

6.4. Kui tagastatav toode on kahjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludel, jätab Greenplant OÜ endale õiguse tasaarveldada toote väärtuse vähenemine Kliendile tagastamisele kuuluvast summast või loobuda hüvitamisest täies mahus. Müüja ei vastuta ka toote normaalse füüsilise kulumise või aegumise eest tavalise kasutamise korral.

6.5. Tagastamisel kantakse Kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul toote tagastamisest.

6.5.1. Transpordikulud seoses Kauba toimetamisega Kliendini ei kuulu hüvitamisele.

6.6. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale.

6.7. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud kannab Klient.

6.8. Juhul kui peale tagastamist ilmneb, et tagastus ei vasta Kasutuslepingus toodud tingimustele, siis raha ei tagastata.

6.9. Tagastada ega vahetada ei saa ettetellitud Kaupu, eritellimusel valmistatud Kaupu (valmistatud arvestades Kliendi isiklikke vajadusi või Kliendi poolt esitatud spetsiifilisi tingimusi) ning riknenud või kasutamistähtaja ületanud Kaupu.

 

7. Isikuandmed ja nende kasutamine

7.1. Klient annab selge ja teadliku nõusoleku E-poe haldajale enda isikuandmete töötlemiseks.

7.2 E-pood kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Kliendile saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

7.2.1.E-pood on isikuandmete vastutav töötleja, Greenplant OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

7.2.2.E-pood kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) juriidilise kohustuse täitmisel (raamatupidamise seadus).

7.2.3.E-pood kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, isikukood, töökoht, sissetulek, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) juriidilise kohustuse täitmisel (järelmaksutaotlused Holm Bank AS- i kaudu).

7.3 E-pood saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui Klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

7.4 Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

8. Kasutamistingimused

8.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.

8.2. Tellimuse vormistamisel nõustub Klient, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.

 

9. Pretensiooni esitamise õigus

9.1 E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest.

9.2 E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

9.3 E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.



10. Vaidluste lahendamine

10.1 Kui Kliendil on E-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@greenplant.ee või helistada telefonil: +372 55 97 92 99

10.2 Kui Klient ja E-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja E-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.